  • Data: 2019-03-07 23:42:02
    Temat: Re: Wylewka przed tynkami
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk pisze:

    > Dlatego nogi się grzeje, a głowę chłodzi. Zawsze tak a nie
    > odwrotnie -- i nie ma znaczenia pora roku.

    Ale znaczenie ma właściciel nóg owych oraz głowy nosiciel.
    Ja w każdym razie lubię w krainach o klimacie mi przyjaznym,
    wieczorami stąpać bosymi stopy, gdy w powietrzu czuć jeszcze
    gorąc dnia, po chłodnym kamieniu ulicy. Także samo przyjemność
    mi sprawia, gdy w skwarze południa nurzam stopy w rozedrganej
    toni morskej wody, pijąc przy tym kawę lub czerwone wino.

    Jarek

    --
    I krzaczek przy drodze i brat przy maszynie,
    Jak noga w skarpecie sprzedawca w kantynie,