  • Data: 2019-03-07 23:45:57
    Temat: Re: Wylewka przed tynkami
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2019 o 19:42, Marek pisze:

    > To podstawa.

    Unikam czegoś takiego, bo jest moim zdaniem po prostu niepotrzebne,
    kosztuje worek pieniędzy i do tego niepotrzebnie komplikuje cały układ.
    A jak dasz wszędzie podłogówkę, to w zasadzie ograniczasz się do
    rozdzielaczy obwodów, które ustawiasz tak, żeby odpowiednie temperatury
    w danych pomieszczeniach trzymały i tyle. Pozostaje tylko spiąć to z
    kotłem i grzać tak, żeby podłoga nigdy nie miała więcej niż 30 stopni.
    Bo powyżej tej granicy zaczyna się właśnie dyskomfort odczuwany w nogach
    i być może wtedy zaczyna być to mniej zdrowe. Ale to się normalnie czuje
    w nogach, że od podłogi za ciepło. Wiem, bo miałem tak na etapie, jak
    testowałem różne ustawienia ogrzewania.

    /__/_* /
    /