    Subject: Re: Wymiana pieca gazowego
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <6162e501$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <61635f56$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <616419bb$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6164471b$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 16 Oct 2021 07:33:06 +0200

    W dniu 2021-10-11 o 20:18, Kris pisze:

> [...]
    > Poprosze o cytaty gdzie Tobie ublizylem, wyzwalem, itp.
    > Ot to. O to Ciebie prosze. Sam bym trgo lepiej nie napisał.

    > Wyfiltruj Swoje 50 ostatnich postow i daj znac czy wyszlo Tobie ze normalnie
    dyskutujesz.
    > Nie komplikuj rzeczy prostych.
    > Gdyby wp ofercie zamiast "2tys" bylo "rozliczymy wg zuzycia" to ok.
    > Sam tak zresztą napisales.
    > A jest 2 tys niewiadomo za co.
    > Inwestor powinien wiedziec za co placi tyle co niektorzy przez miesiac zarabiają.
    > Sam nie tak dawno napisales post ze obserwujesz w hurtowniach roznych dziwnych
    typkow, dzisiaj napisales elaborat ze instalator plus kominiarz oszukali Twoją
    klientke.
    > A jak ja pisze ze sa instalatorzy szukający jeleni to oburzasz się .
    > -

    > Nie wiesz a gównoburze robisz.
    > Opanuj się proszę

    Pajacyku, nie szkoda ci twojego drogocennego czasu?

    Zamiast siedzieć z młotkiem i zbijać te swoje skrzynki pod kwiatki oraz
    to coś, co nazywasz meblami, to tracisz masę czasu wymądrzając się w
    tematach, o których kompletnie nie masz pojęcia.

    Ale jak widać o zbijaniu desek też nie masz pojęcia, skoro nikt nie chce
    tego g.... od ciebie kupować, a ty musisz się dokształcać na grupach
    dyskusyjnych od tępaków twojego pokroju, których uważasz za guru.

    Zresztą naród mądry. Od oszusta nie chce kupować.