  • Data: 2011-05-25 08:08:56
    Temat: Re: Wyrównanie podłogi betonowej - zaprawa czy klej?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-05-2011 o 18:17:24 Irokez <n...@e...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Potrzebuję wyrównać pod panele podłogę, bo pianka nie daje rady.
    > Budynek lata 70, podłoga betonowa, nierówna, górki i doliny, miejscami z
    > centymetr spokojnie będzie.
    > A że mam tego 25 + 15 metrów to chcę tanio. .
    > Wpadłem do Casto i pospisywałem ceny. Są wyleki pseudosamo poziomującve
    > ale nawet po 60 zeta za 25kg
    > Wylewki Atlasa SAM200 to 16zł, ale może jakąś zaprawę jednak taniej?
    > Cekol ZW-04 to 14zł, jakieś ABE zaprawa wyrównująca 10zł.
    > Są też podkłady posadzkowe, ABE za 6,90 czy Kreisel n441 po 8zł, tylko
> [...]

    Nie napisałeś najważniejszego - jakie masz te nierówności. Potem popatrz
    jaką max. grubość można położyć kleju a jaką zaprawy. Przy remoncie
    mieszkania wyrównywaliśmy klejem i miejscami przesadzaliśmy z grubością -
    jak trzeba było to wyrównywaliśmy na dwa razy - kafle trzymają i nic nie
    pęka.

    --
    PZDR
    Shaman