  • Data: 2009-03-02 10:40:05
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gog4p5$plj$1@news.onet.pl...

    No dzisiaj o 8 rano przyszli nowi. Miałem juz takich co sie przechwalali
    gdzie to nie robili ale ci robili w UK podobno i co to nie oni hehe. No ale
    pierwszy dzień i mają zapał do pracy. Od razu przystąpili do dzieła :-)
    Pozabezpieczali filią co trzeba, okleili, pozamiatali no jak każdy na
    początku.
    Dzwonili też następni i umówiłem się na spotkanie. Zobaczymy ile ci obecni
    popracują.