    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Date: Mon, 2 Mar 2009 20:25:07 +0100

    scream wrote:

    > No nie powiedzialbym, to raczej urban legend. Na zachodzie przyklada
    > sie duzo mniejsza wage do dokladnosci i starannosci wykonania, to co
    > Niemcy czy Anglicy uwazaja za naprawde piekna robote u takiego
    > kikiego na 100% by nie przeszlo :)

    i tu jest największa prawda. Kolega też mi tak mówił.

    powiem tak. niektórzy wyżej srają niż dupę mają i dotyczy to zarówno
    wykonawców jak i klientów.

    sam jestem zarówno wykonawcą jak i zleceniodawcą i zdaję sobie sprawę że nie
    istnieje coś takiego jak idealne wykonanie, można sie zbliżyć do ideału ale
    to kosztuje i to dużo. A co do tych macherów co wracają z UK i ich kiki z
    radością zatrudni to bardzo sie zdziwi, bo wracają leworęczni ci co są
    dobrzy zwykle pracy tak szybko nie tracą.