  • Data: 2009-03-03 21:35:56
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gok67r$tv5$1@news.onet.pl...

    > a skad wiesz jak sie odnosi do wykonawców?

    Na grupie pelna kultura, co sie bardzo chwali, a wykonawcy pouciekali by
    tego samego dnia gdyby tak bylo jak sadze i ciagu dalszego watku dzis juz by
    nie bylo. :-)) Chociaz powiem szczerze nieco to zastanawiajace, ze zadnych
    przejsc jak do tej pory z ekipami nie bylo, albo nic o tym nie wiemy. Jak
    znam zycie i ludzi bez echa sie to nie odbywa, choc z drugiej strony nikt
    normalny zycia sobie psuc przez glupote nie chce. Pewnie kwestia czasu, az
    trafi sie na tego ktoremu mniej zalezy.
    Kiki zdradz nam jak Ty to robisz tak po znajomosci sieciowej?
    Z opisywanych rzeczy Kiki chyba ma racje, tyle ze to opinia jednostronna i
    ja to tak traktuje. Znajac jednak nasze realia i opinie o roznych
    fachowcach, a i sam tez takich miewalem, po ktorych nie wiem dzis jak okna
    doczyszcze, to jestem w stanie uwierzyc ze Kiki ma racje. Dziwi tylko
    koncentracja zjawisk akurat u niego.:-)

    Pozdro.. TK