  • Data: 2022-03-12 13:47:21
    Temat: Re: Wzrost cen " prądu"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 12 marca 2022 o 11:30:56 UTC+1 Irokez napisał(a):

    > U mnie G11 Tauron na styczeń (marcowego nie mam jeszcze):
    > Było 0,4861zł/kWh + dystrybucyjna 5,93 + przejściowa 0,33 + mocowa 7,47
    > + abonamentowa 2,28
    >
    > Jest 0,60656zł/kWh + dystrybucyjna 6,43 + przejściowa 0,33 + mocowa 9,46
    > + abonamentowa 2,28
    >
    > Czyli kWh netto o 25%
    >
    > Całkowicie brutto przy zużyciu 1000kWh i stawce VAT 5% jest to wzrost o
    > 6%, jak wróci VAT na 23% to wzrost 24%.
    >

    > --
    > Irokez
    Udało się wam kupić energię za samo netto? Bo jak nie to po chuj dajecie jakiś
    wskaźnik z księżyca. Równie dobrze możecie podawać ilość bizmutu w papierze na jakim
    drukowane są rachunki. I się przebijać u którego jest go więcej/mniej ( niepotrzebne
    skreślić). Kilowatogodzina kosztuje tyle ile wychodź z podzielenia kwoty brutto z
    rachunku przez ilość zuzytych kilowatogodzin a nie z tego że na rozliczeniu napisali
    cenę netto.