  • Data: 2014-03-20 06:09:59
    Temat: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Alez ja dokladnie tego sie spodziewam. Kolejnego kitu, ze taniej sie
    > nie da. :-)

    nie nie da sie bo w typowym multikinie jest pierdylion sal zylion
    pracowników a na każdym seansie średnio po 10 osób :)

    jak sie buduje molocha kinowego to wiadomo że koszty utrzymania są tak duże
    że cena musi być wysoka.

    Dlaczego w wielu centrach handlowych ostatnio nawet 1/3 powierzchni jest nie
    obsadzona sklepami? bo na wynajem lokalu stać tylko firmy majace olbrzymie
    marże na produktach (sieciówki odzieżowe majace przebicie na produktach jak
    dilerach na drugach) albo olbrzymie obroty.