  • Data: 2010-01-14 16:51:26
    Temat: Re: Z czego zrobić izolację dźwiękową?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hinb2g$9at$1@inews.gazeta.pl...

    > obawiam się, że było odwrotnie
    > to Diora robiła na licencji czyjeś rzeczy... coś mi świta Sanyo...
    > i tylko dlatego nadawało się do do słuchania

    Oj mylisz się bardzo i niedoceniasz szkodząc. Nawet słynny mechanizm do
    kaseciaków K520 bodaj tak się nazywał został opracowany przez polaków. Cała
    wieża z tzw szufladą to polski wyrób. Na licencji to jakieś grundigi,
    thomsony ale to raczej magnetofony przenośne mono.
    Oczywiście co innego robił Kasprzak, co innego Diora i Radmor.

    Marek