    From: "wolim" <n...@t...pisz>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa kuchni - montaż mebli kuchennych
    Date: Sun, 31 May 2009 22:53:29 +0200

    Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał

    > W Twoim przypadku to juz po ptakach;))
    > Ale za połeowe ceny kuchni z salonu stolarze zrobili by Tobie mebelki jak
    > ta lala.
    > Sam sie zdziwiłem że meble robione na zamówienie wychodzą stosunkowo
    > tanio.

    Nie do końca wierzę w stolarzy, po swoich doświadczeniach... Obawiam się, że
    ci, z którymi miałem do czynienia, nie potrafiliby zrobić mebli takich jakie
    zamówiłem. Meble w stylu nowoczesnym, na wysoki połysk, powiedziałbym, że
    dość awangardowe.

    Nie wiem też jak z dostępnością frontów... te które zamówiłem były jakąś
    nowością, która pokazała się ponoć 2 dni wcześniej... nawet ich nie było w
    salonie. Zamawiałem z katalogu, mając przed sobą tylko małą ich próbkę. Gość
    z salonu sam nie bardzo potrafił powiedzieć, jak wyglądają. Mówił, że
    katalog dostał rano ;)

    Swoją drogą wydaje mi się, że nie zapłaciłem dużo. Za naprawdę duży zestaw
    mebli (w tym duże cargo, duża zabudowa lodówki, duża zabudowa piekarnika),
    ze wszystkimi bajerami typu samodomykacze Bluma, kosze na segregacje
    odpadów, itp. zapłaciłem 9 tys. Cena bez blatu. Ale była to cena
    promocyjna - bez promocji wyszło prawie 15 tys. Stąd taki wysoki koszt
    montażu (13 % od ceny mebli)

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

    Pozdrawiam,