  • Data: 2010-08-10 10:49:27
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: RadekNet <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 10:41, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    > Oj byłbyś, przykro mi bardzo, ale urządzenie, które kupiłeś nie jest
    > najlepszym wyborem. (chyba, że tylko cena), biorąc do ręki każdy z
    > markowych (niech to będzie marka Benq, Acer, nie mówię o lepszych)
    > zobaczyłbyś różnicę. Rozdzielczość VGA stosowało się jakieś 8 lat temu:)
    > No i reszta, optyka , równomierność oświetlenia. Pewnie, że z braku laku
    > i za takie pieniądze..., ale ogólnie wybacz, lepiej pożycz z
    > zaprzyjaźnonej firmy jakiekolwiek urządzenie a zobaczysz różnicę.

    Pewnie masz racje, ale ... porownuje moje "kino" do prawdziwego kina i
    jestem bardzo zadowolony - mam niegorszy obraz, wygodny fotel i zimne
    drinki pod reka ;) Naprawde nie widze (doslownie i w przenosci) sensu
    wydawania wiecej kasy na projektor do ogladania filmow w domu - ja
    mowie o wydatku rzedu 150e, a Ty mnie namawiasz na projektor za min.
    500e. Siedzisz w branzy to wiesz w czym jest roznica, ale na zwyklych
    niekinomaniakach i taki obraz robi wrazenie.

    --
    Radek Wrodarczyk