  • Data: 2013-02-21 13:15:31
    Temat: Re: Zaciek, przeciek z lazienki, no klops po prostu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > Bo pewnie masz źle zrobione i nie przyjmujesz do wiadomości, że ktoś
    > może mieć lepiej.

    > No właśnie chodzi o to by się nie "ulegało". Jak za 15 lat znowu
    > siądzie o kolejne 2mm to będzie wydłubywał fugę i dawał nową? Czasem
    > jak czytam tę grupę to się czuję jak na budowie za komuny czego nie
    > widać to może być zrobione byle jak, a jak później siądzie albo
    > pęknie to nas już nie będzie.
    > Co do chudziaka to po pierwsze jak jest lany z gruszki to nie ma
> [...]

    ergi wybacz to sa głupoty piramidalne...

    napędzanie sobie kosztów...

    robić samopoziom pod styropian...

    a na ścianach pewnie pdoi styropian robisz gładzie...

    chudziak jak jest zrobiony +- 2 cm to wystarczy całkowicie a jak są większe
    neirówności to można trochę piasku podsypac pod styropian... tylko że
    jakie znaczeni ma małe wgłębienie nawet o średnicy 10 czy 15 cm gdy płyta
    styropianu ma 0.5 m2.

    jak jest fest krzywo to trzeba sensownei ułozyć styropian aby wyrównać te
    nierówności i tyle bo lanie wylewki 12 czy 14 cm kosztuje kupę kasy.

    wylewka pływająca na styropianie zawsze lekko siada i zawsze pracuje...
    taka jej natura. ONA JEST PŁYWAJĄCA!!!

    Wylekwa trochę siada bo sie styropian spręża pod wpływem obciążenia. potem
    jak dostawisz meble to jeszcze odrobinę siądzie. to moze być góra 1mm

    dlatego przy podłodze sie sylikon daje a nie fugę, i dlatego daje sie taśme
    do izolowania styku ścian z podłogą.