  • Data: 2011-05-13 11:04:19
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 May 2011 23:31:26 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Jak dobrze zrozumialem z filmu, piane uklada sie "walkami" o srednicy 3cm z
    > obu stron. 44-6=38cm pustego miejsca bez zaprawy z dziurami.

    A co się stanie z takim wałkiem jak go sprasujesz między dwoma pustakami?
    Wszystko w szczeliny w pionie nie wejdzie.

    To też trochę puchnie z tego co widziałem na żywo. Stwardniały pas miał
    zdecydowanie więcej niż 3cm. Albo nawalili więcej dla prezentacji :)

    > Chocby posty na grupie mowia inaczej.

    Budowlanka to jest temat niezwykle obfitujący w różnego typu urban
    legends, często wprost przeczące fizyce. Tak więc bezkrytycznie bym
    wszystkiemu nie wierzył, bo się np. dowiesz, że pompa ciepła ogrzewa za
    pomocą grzałki.

    > Zakladasz wylacznie cos tam zle zrobione. Na tym etapie brak mi argumentow.

    Oczywiście, że tak zakładam, bo wtedy może wiać - ma którędy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl