  • Data: 2011-05-13 18:04:13
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1uyfjs7frkbfb.105yw1ykkl1j8.dlg@40tude.net...

    > A co się stanie z takim wałkiem jak go sprasujesz między dwoma pustakami?
    > Wszystko w szczeliny w pionie nie wejdzie.

    Jak kolejna warstwe pustakow ukladasz z gory to gdzie piana ma pojsc w
    dziurawych materialach?

    > Budowlanka to jest temat niezwykle obfitujący w różnego typu urban
    > legends, często wprost przeczące fizyce. Tak więc bezkrytycznie bym
    > wszystkiemu nie wierzył, bo się np. dowiesz, że pompa ciepła ogrzewa za
    > pomocą grzałki.

    Wlasnie dla tego co napisales nie wierze bezkrytycznie w nowe rewolucyjne
    metody.

    > Oczywiście, że tak zakładam, bo wtedy może wiać - ma którędy.

    Czyniac takie zalozenie byc moze nie zauwazasz ulomnosci technologii. Ja mam
    widocznie wiecej pokory do wiedzy i zostawiam sobie margines przekonan. O
    tym akurat zjawisku pisali tu ludzie doswiadczeni i znajacy sie na rzeczy,
    nie jakies tam slimaki.

    Pozdro.. TK