  • Data: 2009-04-02 10:49:44
    Temat: Re: Zakonczenie budowy
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    aga pisze:

    > Nie przyznawalam sie do niezrobienie elewacji, przeciez na swiadectwie
    > energetycznym jest zdjecie domu,

    Jakoś ostatnio się nauczyli u mnie bez zdjęcia przynosić, ale nie ma tak
    dobrze, tel. do osoby sporządzającej i zaraz jest, a to że "te widełki"
    mylą to już ich odpowiedzialność.

    [...]

    > Zobaczymy moze uda sie
    > uzyckac zakonczenie budowy z zapisem ze elewacja musi byc zrobiona do
    > pewnego terminu.

    Ciekawy jestem, co "koledzy" po fachu powiedzą, choć z drugiej strony
    jak jeden inwestor dostał taką zgodę to sąsiedzi mogą przyjść i
    powiedzieć ja też tak chcę. Trzymam kciuki i stawiam na Twoje zdolności
    interpersonalne ze sztuką negocjacji włącznie ;)