  • 1. Data: 2009-04-01 13:47:02
    Temat: Zakonczenie budowy
    Od: "aga" <k...@k...home.pl>

    Witam

    Czy orientujecie sie czy elewacja budynku jest konieczna do zakonczenia
    budowy (nie pozwolenia o uzytkowanie). Wszystko inne wymagane jest .W
    urzedzie bez elewacji nie bardzo chca sie zgodzic.

    Pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2009-04-01 13:53:07
    Temat: Re: Zakonczenie budowy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aga" <k...@k...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > budowy (nie pozwolenia o uzytkowanie). Wszystko inne wymagane jest .W
    > urzedzie bez elewacji nie bardzo chca sie zgodzic.
    A skąd wiedzą że nie masz elewacji zrobionej?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-04-01 14:02:20
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > A skąd wiedzą że nie masz elewacji zrobionej?
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    Moze byc napisane w projekcie i w pozwoleniu.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2009-04-01 20:11:08
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Dy pisze:

    > Moze byc napisane w projekcie i w pozwoleniu.

    Przyznała się ;), niestety - nic nie trzeba było mówić, chyba, że cię
    znają ;). Albo zadanie obejmowało samą elewację ;). Takie przypadki to
    problem i dla inwestora jak bank ściga i dla nadzoru bo nie ma żadnej
    gwarancji, że inwestor ją kiedyś wykona, negocjuj, niech wystawią
    pismo o nie wniesieniu sprzeciwu do użytkowania i wpiszą termin
    wykonania elewacji. Trochę naciągane ale się zdarza. Powiedz, że
    zawsze mogą wszcząć postępowanie z art. 66 Pb i nakazać doprowadzenie
    do właściwego stanu technicznego. Bo w tym przypadku obowiązkowa
    kontrola - odbiór częściowy, to trochę nie bardzo, chyba że nie boisz
    się kontroli i oddasz do użytkowania np. parter + piętro a pozostanie
    poddasze czy piwnica to warunkowo odbiera się bez zrobienia elewacji
    wpisując termin i minus to druga obowiązkowa kontrola która zamyka
    inwestycję. Poza tym świadectwo char. energetycznej będzie koszmarne,
    jak nie planujesz sprzedaży to bez znaczenia.

  • 5. Data: 2009-04-02 07:21:44
    Od: "aga" <k...@k...home.pl>

    Witam,

    Nie przyznawalam sie do niezrobienie elewacji, przeciez na swiadectwie
    energetycznym jest zdjecie domu, a jak wiadomo co moze sie rzucac w oczy
    wsrod samego tekstu, oczywiscie jedyne zdjecie. Zobaczymy moze uda sie
    uzyckac zakonczenie budowy z zapisem ze elewacja musi byc zrobiona do
    pewnego terminu. A tak przy okazji swiadectwo energetyczne jest calkiem
    calkiem nawet bez elewacji , domu sprzedawac nie bedziemy, budujemy go do
    zamieszkania.

    Pozdrawiam Aga

  • 6. Data: 2009-04-02 10:49:44
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    aga pisze:

    > Nie przyznawalam sie do niezrobienie elewacji, przeciez na swiadectwie
    > energetycznym jest zdjecie domu,

    Jakoś ostatnio się nauczyli u mnie bez zdjęcia przynosić, ale nie ma tak
    dobrze, tel. do osoby sporządzającej i zaraz jest, a to że "te widełki"
    mylą to już ich odpowiedzialność.

    [...]

    > Zobaczymy moze uda sie
    > uzyckac zakonczenie budowy z zapisem ze elewacja musi byc zrobiona do
    > pewnego terminu.

    Ciekawy jestem, co "koledzy" po fachu powiedzą, choć z drugiej strony
    jak jeden inwestor dostał taką zgodę to sąsiedzi mogą przyjść i
    powiedzieć ja też tak chcę. Trzymam kciuki i stawiam na Twoje zdolności
    interpersonalne ze sztuką negocjacji włącznie ;)