  • Data: 2010-02-06 15:43:39
    Temat: Re: Zakup drabiny
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:
    [..]
    > luib drabina przegubowa z podestem np.
    > http://www.allegro.pl/item898356677_drabina_drabiny_
    podest_aluminiowy_2x7_nowosc.html

    > http://www.allegro.pl/item898357205_drabina_drabiny_
    przegubowa_4x6_podest_nowosc.html

    Bardzo zaciekawiły mnie te propozycje... Czy masz może jakieś
    'organoleptyczne' :-) doświadczenia z tymi wynalazkami?
    Cena wydaje się być przystępna, a rzecz może okazać się arcyprzydatna
    podczas prac wykończeniowych w domu i nie tylko :-)
    Moje wątpliwości wzbudza ich trwałość/podatność na szybkie
    zużycie/zniszczenie. Jak coś jest 'łamane' w wielu miejscach, to te
    miejsca mogą okazać się w przyszłości słabymi punktami całej
    konstrukcji..., ale może producent ma jakiś szczególny patent? Nie
    bardzo uśmiechałoby mi się zlecieć z czegoś takiego bo..., się np.
    złoży, kiedy będę na tym tańcował :-).

    pozdrawiam
    robercik-us