eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZamarzająca woda rozsadza rurę - ogrzewać grzejnikiem? › Re: Zamarzaj±ca woda rozsadza rurê - ogrzewaæ grzejnikiem?
  • Data: 2010-11-24 17:22:33
    Temat: Re: Zamarzaj±ca woda rozsadza rurê - ogrzewaæ grzejnikiem?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6d67.000001ec.4cec2d06@newsgate.onet.pl...

    > Widzisz gdzieś w pytaniu słowo " podłogówka"

    Widzisz gdzieś w pytaniu "buduję instalację ....." ?
    Jak widać samemu mas zproblemy ze zrozumieniem o czym mowa, a mowa jest o
    zamarzaniu istniejącejh już instalacji i jak temu zapobiec poprzez
    ogrzewanie grzejnikiem.
    Poradziłem o wiele tańszy i pewniejszy sposób tj. zalanie tej instalacji
    płynami, które nie zamarzną.
    Zapomniałeś też, że odpowiadasz w gałęzi wątku, w której napisałem:

    "Rury wodne w ścianie, rury w podłodze, syfony, muszle klozetowe, pralki i
    inne urządzenia, z których nie da się spuścić lub wydmuchać wody, najłatwiej
    jest zalać glikolem takim jak do instalacji solarnych czy do układów
    chłodniczych samochodów.
    W przypadku syfonów oraz muszli klozetowych można też zasypać je solą
    kuchenną."

    Tak więc odpowiadasz na temat zalewania rur w podłodze.