  • Data: 2013-09-02 16:39:39
    Temat: Re: "Zasady" przyjęte przy budowie domu ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 2 września 2013 14:00:27 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > 18 jest zdeka za wysoko - ja mierzyłbym jednak w 17. U mnie przy 18-tkach mam
    minimalnie za mało miejsca na stopę.

    No w sumie jak jest miejsce to 17stka bedzie jeszcze lepsza :)
    Z drugiej strony jak ma byc przez to jeden stopien wiecej to nie wiem
    co lepsze ;) Uznajmy jednak ze 17-18 to optimum i juz, wszystko powyzej
    to lekka stromizna. Ja do piwnicy mam bodaj 18,5-19 i jak na piwnice - spoko
    ale na poddasze to by bylo zbyt meczace :)

    > U mnie są wysokie na szerokość deski, szerokie na niecałe 3 - i to jest jeszcze
    lepsze bingo :) - wyszło przypadkiem (chodziło o to żeby schody z boku tarasu
    zgrywały się wizualnie z szerokością opaski wokół domu.

    Fakt, wygladaloby i byloby to chyba jeszcze lepsze. Musze przeliczyc bo
    dopiero robie konstrukcje a akurat mi trzy deski wiecej zostaly hmmm :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.