  • Data: 2021-11-08 16:05:50
    Temat: Re: Zasilacz do LED - bez obciążenia
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zasilacz LED to, to samo co zasilacz impulsowy?

    Tak, w obu są przetwornice, trochę różne bo i przeznaczenie inne ale
    nadal przetwornice robione głównie przez małe chińskie rączki które
    zapierdalają na akord i z BHP, ppoż itd te przetwornice mają mało
    wspólnego (mowa oczywiście o tych najtańszych i niefirmowych). Dlatego
    ja np nigdy nie zostawiam takich w sieci bez nadzoru.

    --
    Janusz