  • Data: 2021-11-10 11:59:53
    Temat: Re: Zasilacz do LED - bez obciążenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dariusz Dorochowicz dadoro@_wp_._com_ ...

    > No i oczywiście palność podłoża to osobny temat.
    > W każdym razie traktuję zasilacze meblowe jako znacznie
    > bezpieczniejsze, chociażby ze względu na drugą klasę ochronności,
    > osłonięte styki, zamkniętą obudowę. Nie rozbierałem, więc tak
    > całkiem nie wiem czy rzeczywiście są tam chociażby odpowiednie
    > odstępy. Jak mi jakiś taki padnie, to wtedy do niego zajrzę.

    Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie - czesc tych zasilaczy modułowych
    ma regulacje napiecia.
    Czy dobrze rozumiem, ze niewielkie zmniejszenie tegoz sprawi ze ledy
    stana sie duzo mniej podatne na przepalenie a przy okazji jezeli troche
    nie trafiłem z ich jasnoscia, to tym parametrem rowniez moge
    posterowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki