  • Data: 2013-10-04 09:07:31
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > BTW to splycenie to _wlasnie_ efekt Krugera :-)

    Ech, widzę, ze nie nadążasz więc rozwinę to zdanie:

    Jeśli ktoś w danej dziedzinie nigdy nie pomyślał "wiem, że nic nie wiem" to
    prawdopodobnie jego wiedza jest niższa niż mu się wydaje.
    Jeśli ktoś tak pomyślał i dalej się uczył by to zmienić to prawdopodobnie
    jego wiedza jest większa niż mu się wydaje, ale on nigdy w to nie uwierzy.

    Teraz lepiej? Doświadczenie o którym piszesz tylko potwierdziło prawdę znaną
    od setek lat - to nie było odkrycie żadnego nowego prawa.

    Pozdrawiam
    Ergie