  • Data: 2017-02-04 14:29:30
    Temat: Re: Zasuwa do kanalizacji
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2017 o 12:00, abomito pisze:
    > Witam!
    >
    > Od razu piszę: ręcznej nie polecam.Sąsiad miał, nie wiem jaki typ.
    > Raz była potrzeba zamknięcia, ale nie zdążył.Był poza domem.
    > A nie da się za nią syfonu zrobić? Ale i rewizja byłaby potrzebna...
    > Ale , z drugiej strony, to przy takim spadku i tak rewizja potrzebna...
    > A z drugiej strony: po co ta zasuwą?
    Wykonawca kanalizacji w ulicy spieprzył sprawę i zrobił o metr płycej,
    niż w projekcie. Skutkiem tego ostatnie kratki kanalizacji deszczowej są
    wpięte do sanitarnej i (rzadko, bo rzadko, ale jednak) przy dużych
    ulewach woda się cofa i ponieważ moja chałupa jest najgłębiej, to
    podtapia mi piwnicę.
    Na etapie budowy wiedziałem, że kanalizacja będzie na głębokości 2,6 a
    potem okazało się, że 1,6, dlatego praktycznie nie mam spadu.
    Jakbym to wcześniej wiedział, to po prostu zbudowałbym dom 20 cm wyżej,
    co by było tańsze i nie miałbym teraz problemów.
    Nie mogę zrezygnować z kratek w podłodze, bo mam tam pralnię, sraczyk i
    kabinę prysznicową. No chyba, żebym zrobił w kabinie brodzik i muszlę na
    podwyższeniu, co mi się zupełnie nie podoba.
    Jest też opcja zbudowania zbiornika na ścieki z pompą, ale to mi się nie
    podoba jeszcze bardziej.
    Jacek