  • Data: 2012-03-02 10:50:28
    Temat: Re: Zawor 4d - jaki sens stosowac w instalacji CO
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie temperatura w rurze spalinowej (mam wylot spalin pionowy) (w rurze
    spalinowej zamontowany termometr do 300 stopni) waha się pomiędzy
    80-220stopni , ale bardzo często mój piec wchodzi w stan podtrzymania
    (wyłączony wentylator) i wówczas temperatura spalin spada nawet do 40-50
    stopni ...
    Dopiero jak włączy się wentylator i to mocniej temp. się widocznie zwiększa

    A co to za termomentr masz na wylocie spalin?

    chętnie bym zmontował taki zestaw co pokazywac będzie temp spalil i temp
    powrotu, ten opaskowy znalazlem juz za 12zł
    :)

    pozdrawiam
    AT