  • Data: 2009-11-05 08:28:44
    Temat: Re: Zawory zrotne za wodomierzami?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcu1f0$vip$1@news.onet.pl...

    > Jacku znowu dzięki Tobie czegoś sie nauczyłem. Do tej pory myślałem że
    > antyskażeniowy różni się od zwrotnego tylko tym że ma taki mały zaworek do
    > pobierania próbek wody np. A on jeszcze dodatkowo jest szczelniejszy.
    > Ps
    > U nas wodociągi akceptuja zawory zwrotne, nie muszą byc antyskażeniowe.

    Ponieważ w głównym przyłaczu w bloku jest założony antyskażeniowy, dlatego
    nie kwestionują zwykłych zaworóków zwrotnych w poszczególnych mieszkaniach.
    W domkach jednorodzinnych już robią problemy. Przynajmniej tak jest w naszym
    regionie.
    Z resztą wiele zależy od regionu. Np. niektóre wodociągi nie odbiorą
    instalacji jeżeli główne przyłacze nie jest wykonane rurą nierdzewną lub
    plastikową.