  • Data: 2009-11-05 11:51:35
    Temat: Re: Zawory zrotne za wodomierzami?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcu8dh$taj$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hcu3mt$641$1@news.onet.pl...

    > Naprawde wierzysz, ze oni potrzebuja jakiegos rzeczowego uzasadnienia? :-)

    Po rocznej walce z nimi wiem że ich najbardziej nawet absurdalne decyzje
    można zmienić.
    W pierwszych warunkach jakie mi wydali chcieli abym moje 80 metrów przyłącza
    robił z sąsiadem jako SIEĆ(czyli projekt, pozwolenie na budowe itp) itp) z
    rury PE biodajże zgrzewanej fi 90 + hydrant przecipożarowy. A kanaliza miała
    być z rur niespienionych fi200mm grubości 4,9mm(takie jak na terenach szkód
    górniczych się daje). Studzieńki kanalizacyjne o wytrzymałości iluś tam
    nastu ton i wodomierze w innej studzieńce przed domem
    Oczywiście nie zgodziliśmy się na takie warunki. Wydali drugie, troche
    łagodniejsze też ich pogonlismy. i tak jeszcze dwa razy
    Ostateczne warunki były juz normalne: nie sieć a przyłącze, rura nie fi
    90(cena koszmarna) ale fi32(2zł metr) wodomierz w garażu a nie w studzience
    przed domem(koszt studzienki to 1000zł) Kanaliza okazało się ze moze byc fi
    160 grubości 3,2mm studzieńki też normalne.
    Moja walka(bo sasiad jeszcze wtedy budowy nie zaczynał to mu mniej zalezało
    na czasie) z nimi trwała prawie rok tak wiec w momencie otrzymania
    akceptowalnych warunków dom juz miałem gotowy. Zrobiłem przyłącza i się
    wprowadziłem
    A koszt przyłączy wod kan wyniósł mnie i sąsiada po 2,5-3tys. wg pierwotnych
    warunków zapłacili byśmy po kilkanaście tysięcy.
    Przyłącza robiliśmy sami a u nas wiekszość przyłączy robi firma gościa który
    ma etat w wodociągach. Więc oczywiście przy odbiorze naszych przyłączy się
    próbowali stawiać. Ale my krótko: zrobione wg warunków, jak coś nie pasuje
    to pisemne uzasadnienie. I odebrali.
    Na odbiorze było 4(czterech) Panów z wodociągów + kierowca.
    Ale wodę mamy tanią (ok 1,5zł woda + ok 3zł kanaliza) i dobrą.

    Krzysiek