  • Data: 2023-08-14 16:50:40
    Temat: Re: Zenek będzie głosował na PiS
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 14 sierpnia 2023 o 16:27:56 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Jak zwykle walisz farmazony, zobacz produkcję PV dzisiaj:
    >
    > https://energy.instrat.pl/generation_by_fuel
    >
    > w szczycie było 8,4GW z PV, do sieci poszła cała produkcja. Nie było
    > żadnych wyłączeń.
    > Była jeszcze rezerwa na zejście z mocą na kamiennym i brunatnym.
    >
    > TG
    Jak na 13 zainstalowanych przez chwilę było 8 przeciętnie ok 5,5 a teraz 4,6. Dzisiaj
    w godzinach słonecznych nie było eksportu. Mogli zejsc z cieplnych o 2,5 zeby tyle
    samo dało się wbić z fotowoltaiki bo były warunki. Ale nie zeszli tylko przestawali
    brać z fotowoltaiki. Ze u ciebie nie wyłaczali nie znaczy ze wszędzie nie wyłaczali.
    Poza tym jak by Ci na tydzień odłaczyli to się nie przyznasz tylko będziesz pisał ze
    tyle cowstawiłes do sieci to jeszcze nigdy ci sie do tej pory nie udało.