  • Data: 2020-04-26 10:09:45
    Temat: Re: Zenek - nieznany poeta z Bałut
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat kundlu nie jestem w wami.

    No właśnie to napisałem - o Twoim bolszewickim podejściu
    do ludzi różniących się z Tobą. Napisałem to w dwóch
    zdaniach, ale dwa to już za wiele dla Ciebie, by zrozumieć
    co poeta miał na myśli. Jak to u suwerena. Biorąc pod uwagę
    Twój wiek i Twoją demonstracyjną antyniemieckość i żydożerstwo,
    wyglądasz mi na komuszka po WUML-u - teraz gorliwego neofitę.
    Chociaż członkiem egzekutywy jak Piotrowski pewnie nie byłeś,
    boś za głupi, ale nie ma tego złego co by teraz na dobre nie
    wyszło: SB miało zakaz werbowania członków partii.