  • Data: 2021-09-08 01:46:48
    Temat: Re: Zestaw do monitoringu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2021 o 19:04, ptoki pisze:

    > I potem ci ktos w siec wlazi bo producent przycebulil albo wrecz zaszyl hasla w
    firmware.
    > Fajnie ze wygoda jest, niefajnie ze starczy zeby raz miec wlam i potem kupe roboty
    aby sie upewnic co i w jakim zakresie ejst zasmiecone wirusami/backdorami.

    Przez P2P? Jak?

    > Demonizujesz. W ten system wsadzilem moze 2-3-4 dni robocze w czasie tych 8 lat.

    4 dni? Ja w dzień odpalam całą instalację CCTV i zapominam. Mowa
    oczywiście o konfiguracji. Czasem grzebnę może coś zdalnie ale w
    zasadzie jest to zmiana nazwy kanału lub zapisu na motion vs 24/h.

    > Tez mam stare kamery, maja oswietlacze IR. Dziala to calkiem ok. Kamery stare ale
    jedna hikvision z sensorem sony a reszta jakies wynalazki ale sensory chyba
    panasonica.
    > Wazne aby wiedziec co sie kupuje. Demonizujesz.

    No "heby", kupuje na OLX. Nie wiem czy sprawdza parametry ale podpiera
    się PIR bo mu IR nie wyrabia w cieniach.

    Na CVI nie musisz, działa nawet na kablach energetyki w FullHD bez
    możliwości włamu :)

    > Taaa, cala jedna skrzynka i max 10 minut konfiguracji.
    > Wiecej czasu zajmie naprawa zbiornika na wode w sraczu. I w obu przypadkach trza
    sie znac na tym co sie robi.
    > Demonizujesz.

    CVI nie potrzebuje konfiguracji. Wpinasz 2 wtyczki i koniec. Żadnej
    rezerwacji IP, żadnego hasła/loginu. Jak żarówka w gniazdku. Świeci po
    wpięciu od razu.

    > Powiedz to moim kamerom. Mam opoznienie ponizej sekundy w domu i ponizej 1,5
    sekundy przez jeden ocean i dwie polowy kontynentow.
    > Ty po prostu masz kiepska apke ktora musi sobie bufora napelnic bo jej obsluzyc nie
    umisz.

    Bywa, że łącze GSM jest słabe/3G i bufor się zbiera na wagoniki z
    paczkami ale na podglądzie lokalnym wyłazi to bezpośrednio. Jest to
    widoczne na tyle, że Kowalski ma plujkę, że mu kamera IP idzie po czasie
    a równoległa CVI leci na bieżąco. Potem trudno to wytłumaczyć, gdzie
    kamera IP w sumie drożej wychodzi niż CVI i widzi ją zdekompresowaną w
    porównaniu do cyfrowego przesyłu CVI za mniejszą cenę...Im wincyj
    megapixeli tym większe opóźnienie ale niesmak pozostaje...

    > Cos tam miales, nie ogarnales i projektujesz sobie.

    Niezupełnie. Kamery IP są fajoskie ale powyżej 10mpix, pomijam PTZ czy
    MotoZoom ale stosowanie tego w domu czy oglądaniu furtki mija się z
    celem. Kamery IP w wysokiej rozdzielczości służą do innych celów a
    rozwiązania ich zapisu i dostępności również. Tutaj wkraczamy w
    specjalizację ich zastosowań ale nie ma ona nic wspólnego z Kowalskim.

    > Jak wyzej, u mnie naklady byly nikle. Dziala dobrze. Dzis bym na pomysl kamer
    analogowych albo fabrycznego rekordera za mniej niz 6kpln nie wpadl.
    > Nie ma tych ficzerow co mam ja i kosztuje jakies 6-10x wiecej.

    Ceny spadły radykalnie przez ostanie 5 lat a na dodatek zaimplementowano
    do DVR sporo fiuczerów (IVS/AI) i zrobiono fajne apki na smartfony,
    gdzie spinają DVR zamiast pojedyncze kamery za P2P co eliminuje włamy do
    zera, w sumie nawet na starych kamerach.

    > Sam takowoż grzeszysz.

    Bynajmniej. Mam nadzieję że rozświetliłem trochę zatęchłe doświadczenia.

    > Ale jak kto lubi. Niechaj ci Twoj system dziala tak jak moj dziala mi.

    Spokojnie, jestem na topie :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>