    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zestaw wierteł koronowych z lidla
    Date: Mon, 16 Jan 2012 11:57:13 +0100

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:jf0vgo$mgc$1@mx1.internetia.pl...

    > No właśnie, to czy nie lepiej kupić jedną, a naprawdę porządną koronkę niż
    > dwie za 60zł, o tym rozmiarze najczęściej używanym?.
    Zapomnij porządna będzie kosztować 400zł w górę. Te wszystkie do 400zł to to
    samo, chyba nawet z tej samej fabryki.

    > Ja np. fi80 bym pewnie nigdy nie użył, bo wszystko w "małych" ale za to
    > głębokich puszkach 60 robię. A jakbym raz na rok 80 potrzebował, to bym 60
    > wywiercił i ten 1cm po obwodzie wydłubał.

    Ja akurat najczęściej fi80 używałem. Do fi tego otworu fi60 nie każdą puszkę
    60tkę wsadzisz.

    > Różnica w kulturze pracy dobrą koronką (zwłaszcza po 100 otworach) jest
    > znaczna. Chyba że ktoś przewiduje w całej karierze 5 dziur... ale wtedy -
    > czy warto w ogóle kupować, czy poszukać kogoś kto ma i zrobi te 5 dziur za
    > piwo?

    Ja moją kupiłem jakieś 9 lat temu, jak w bloku jeszcze mieszkałem. U siebie
    wierciłem w betonie jak kuchnię remontowałem. Sporo się napracowała, tak
    więc te dwa zęby które akurat stracia to nie jest zły wynik.

    Marek