  • Data: 2012-01-17 08:18:08
    Temat: Re: Zestaw wierteł koronowych z lidla
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jf21n6$t2b$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja mam ten kompresor olejowy (to jakiś einhel) i jest OK do domowych prac.

    Bo te kompresory do 400zł to różnią się tylko naklejką.

    > Generalnie te elektronarzędzia wydają się być ciut lepsze niż typowy shit
    > z home depotów, ale wg mnie, są w zupełności wystarczające do
    > majsterkowania i prac wokół domu.

    Może i są ciut lepsze, według mnie zaletą jest tylko to, że przeważnie dają
    na nie 3 lata gwarancji.
    Może i elementy plastikowe obudów sprawiają wrażenie lepiej spasowanych co
    rzutuje na ogólny pogląd o tych elektronarzędziach ale jak ja zobaczyłem
    wygięty wałek w słupowej tylko dlatego że wiertło zjechało to wniosek jest
    tylko jeden.
    Prawda jest taka że nie ma co ale za te pieniądze cudów się nigdzie nie
    kupi, na czymś oszczędzić producent musi.
    Czasem lepiej jest kupić coś używanego markowego.

    Marek