  • Data: 2018-10-02 20:56:44
    Temat: Re: Zew. ocieplenie - jaką metodę wybrać?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2018 o 21:52, Kris pisze:
    > Tego nie wiemy
    > 10 ostatnich lat do tyłu za to jak spojrzę to raczej prąd jakoś gwałtownie nie
    drożał a wynagrodzenia wzrosły znacznie
    > Ale to moje odczucie mogę się mylić-dane dokładne pewnie można znaleźć

    Nie mylisz się. Ja bym nawet napisał dosadniej. Ostatnie 10 lat ceny
    prądu czy gazu *kiszą się* na tym samym poziomie. Dekadę temu 15cm to
    była fanaberia bogatych. Ludzie ocieplali po 5cm czy 10cm. Dzisiaj
    standardem można powiedzieć jest 15cm. Dodatkowe 5cm dokładają dlatego
    że wynagrodzenia wzrosły i sami dostali teraz fanaberii? Wszak ceny
    ogrzewania są te same.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz