  • Data: 2018-10-03 14:32:42
    Temat: Re: Zew. ocieplenie - jaką metodę wybrać?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 października 2018 12:20:36 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > 5cm * 160m2 * 140 czyli inwestycja 1100pln

    Niech Tobie bedzie styro po 140zł;)

    > 1100/(0,2*700) = 8
    >
    > Co prawda nie 3 ale daleko do 30

    Udajesz że nie zauwazyłes że te 30 lat to było dla ząłożeń jak Lisciasty mylnie podał
    300m2 elewacji
    Jak on skorygował to i ja skorygowałem
    No i ciągle jeszcze ew kredyt jest- od 1200zł przez 30 lat to ze 30zł odsetek rocznie
    wyjdzie
    Uwzględnij to i masz ładnych kilkanaście lat na zwrot
    Dalej jestes taki huraoptymista w tym dokładaniu nieprzemyśłanym styropianu?