  • Data: 2009-12-28 23:43:58
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fajnefele" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hhb44m$mbm$1@inews.gazeta.pl...

    > W sobotę zabieram się do pracy. Jak już wspominałem o efektach
    > poinformuję. No i co sądzić o fachowcach w tym przypadku? Wydaje mi się
    > ,że należałoby bardziej piętnować hydraulika. :-/. No, ale nie czas na
    > żale, idą mrozy, szykuje się pracowita sobota. Dziękuję wszystkim za
    > porady.

    Jak tam jest taka zimnica to daj otuline o grubosci scianki 2cm. Otuline na
    kolanach wycinaj z dwoch kawalkow pod katem 45 stopni i okrec tasma
    samoprzylepna do sklejania otuliny.
    Okna te nie na zlom ale z duzymi szparami mozesz uszczelnic silikonem.
    Wyciska sie grubo silikon na oscieznice w miejscu gdzie po zamknieciu okno
    styka sie z oscieznica. Do swierzego silikonu przykleja sie paski
    przygotowanej cienkiej folii i zamyka okno. Po ok. dobie mozna otworzyc okno
    i usunac folie, silikon powinien byc juz zaschniety. W ten sposob silikon
    stworzy dopasowana do odksztalcen uszczelke.
    Co do podlogi to raczej sie nie wygrzeje. Strop trzeba ocieplic.

    Pozdro.. TK