  • Data: 2010-01-03 14:40:28
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek \"Plumpi\"" napisal:
    > Po pierwsze mieszkanie musi stanowić właśność, a nie wynajmowane lokum.

    Jak jest wynajmowane, to tym bardziej stac na wynajecie mniejszego.

    > Po drugie musi się znaleźć klient, który kupi takie mieszkanie i zapłaci
    > godziwą cenę.

    To jest problem wlasciciela. Najpierw ma wykorzystac mozliwosci
    skonsumowania wlasnego majatku, a dopiero potem wyciagac lape
    po zasilki z cudzych pieniedzy.

    > Po trzecie trzeba znaleźć mieszkanie, w którym będzie dało się żyć godziwie
    > w cenie mniejszej niż użyskana kwota ze sprzedaży wcześniejszego mieszka

    Uzywasz typowego roszczeniowego slowa-klucza: godziwie.
    Kazde warunki sa godziwe, gdy sa adekwatne do stanu majatkowego.
    Na swoja godziwosc trzeba sobie SAMEMU zarobic.

    > Po czwarte trzeba jeszcze mieć pieniądze na urządzenie nowego mieszkania, a
    > zatem część tej różnicy pójdzie na remont i umeblowanie, bo tanie mieszkanie
    > to mieszkanie zaniedbane.

    A kto kaze takiemu delikwentowi czekac do momentu osiagniecia
    praktycznego bankructwa. Zreszta, dlugotrwale wyciaganie lapy
    po zasilek to wlasnie BANKRUCTWO i powinno byc tak wlasnie
    traktowane: kurator powinien spieniezyc majatek takiej ofermy
    zyciowej, aby sfinansowac jej utrzymanie.

    > Po piąte trzeba mieć odwagę i głowę do takich interesów, a zazwyczaj osobom
    > starym brakuje zarówno jednego jak i drugiego

    j.w.

    > Po szóste przejawiasz typowo polską mentalność tzn. "zabrać tym, którzy
    > cokolwiek jeszcze mają".

    Czytaj ze zrozumieniem, a nie tryskaj epitetami. Nie pozwalam, aby
    z moich podatkow finansowano majetne ofermy zyciowe, albo cwaniakow
    udajacych takie ofermy.

    > Czy nie uważasz, że ludzie pracujący całe życie na swoją emeryturę czy rentę
    > nie mają prawa do godziwych emerytur i rent zapewniających im normalne ży?

    Wskaz miejsce, w ktorym tak napisalem, a jak nie wskazesz to 'odszczekaj'! ;)

    > Ja uważam, ze wielu emerytów po prostu zostało okradzionych przez państwo
    > z ich emerytur.

    No i co z tego? To ma uzasadniac okradanie mnie w drugim rzucie?

    > Nie rozumiesz tego, bo jeszcze Ciebie nie dotyczy ta
    > sytuacja, ale zapewne i kiedyś takze i Ciebie to dopadnie.

    Juz dotyczy. Bo wlasnie to panstwo mnie informuje, ze defrauduje
    moje pieniadze na zasilanie obecnych emerytow w emerytury, ktore
    sa DWA I POL RAZA WIEKSZE niz bedzie - byc moze - moja, powiazana
    z moimi, ZNACZNIE WYZSZYMI skladkami. I nie mam zamiaru milczec,
    gdy holota polityczna w Sejmie okrada mnie dla swojego pasozytniczego
    elektoratu.

    > Ciekaw jestem co
    > wtedy będziesz mówił musząc się pozbyć swojego dorobku, zeby kupić chlep i
    > coś do gara ?

    Gromadze TERAZ zasoby, aby miec z czego zyc w przyszlosci, gdy
    to panstwo oglosi upadlosc. Wlasnie dlatego, ze bylo takie dobre
    z CUDZEJ KIESZENI.

    > Po siódme, ile znasz osób posiadających takie majątki i jednocześnie
    > korzystających z pomocy społecznej ?

    Wszystkie starowiny mieszkajace w centrach miast w wielkometrazowych
    mieszkaniach wlasnosciowych lub wykupionych od gmin za grosze.
    A autopsji kilkanascie osob, non stop jeczacych, jakie to niskie
    emerytury maja i ile to ich kosztuje utrzymanie takich wielkich mieszkan.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek