  • Data: 2010-01-03 19:37:44
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Chore u podstaw to prawda, ale czlowiek nie moze sprzedawac tego na co
    > pracowal cale zycie by miec na chleb. Ja jako przyszly okradziony dzis

    A jeśli to była inwestycja?
    100-metrowe mieszkanie w centrum miasta dla jednej osoby (bo zdaje się o
    takim przykładzie mówimy) to raczej inwestycja niż coś, co można
    utrzymać z emerytury. Nie mówiąc o tym, że takie mieszkanie może
    przynosić spore zyski (np. przez najem części).

    Jeśli chcesz podać argument o mieszkaniu kwaterunkowym (które nie jest
    własne) - to sorry, ale te mieszkania dostawało się w najem za darmo (z
    przydziału) więc argument o pracowaniu całe życie na takie mieszkanie
    odpada.

    M.