  • Data: 2010-01-04 17:31:41
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b41bac4$1@news.home.net.pl...

    > Z tego, że masz dochodową firmę*?
    > Że VAT należny budżetowi masz większy od naliczonego, wynikającego z
    > faktur zakupu, ale ten VAT płacą Ci klienci z własnej kieszeni, nie Ty?

    Nie rozumiesz o czym pisze. Dochodowy tez placa mi klienci z wlasnej
    kieszeni. Finansuja mi rowniez paliwo i prad. Zywia tez cala moja rodzine,
    choc na obiady nie przychodza. Placa tez moje ubezpieczenia i zobowiazania
    ZUS, ale nie obsluguja sie sami w zadnej firmie bez udzialu jej wlascicieli.
    Na kazdy jeden podatek w ten czy inny sposob wlasciciel musi zarobic sam
    przyciagajac klientow. Panstwo od tego bierze tylko dzialke angazujac sie
    wylacznie w aparat pobierania swojej dzialki. Na VAT dla panstwa zarabiam ja
    niezaleznie od tego jak semantycznie strukture wbil Ci ktos do glowy.

    Pozdro.. TK