eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania › Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
  • Data: 2011-11-16 11:41:56
    Temat: Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-16 11:59, Marek P. pisze:
    > Skąd wiesz?
    Bo tak jest :-)

    > Np. moja córka przy ok 20 st ma zimny kark i jest marudna.
    Widać przyzwyczaiłeś ją do wyższej temperatury. Termoregulacja jej się
    przestawiła na niższy próg ;-)

    > I nie powołuj się na jakies normy i lekarzy bo zdania wśród nich są
    > podzielone. Każdy ma jakies predyspozycje i temperatura komfortowa jest
    > sprawą bardzo indywidualną
    Jak wyjedziesz do Egiptu, to też przez jakiś czas będziesz odczuwał
    dyskomfort. Normy olewam. Predyspozycje, to można rozpatrywać w
    kontekście gatunku, który jest w stanie przetrwać w dużo niższych
    temperaturach (i nie piszę tu o 18 st), a reszta to kwestia przyzwyczajeń.

    Maciek