eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzaniaRe: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
  • Data: 2011-11-16 11:56:20
    Temat: Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
    Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wyjedziesz do Egiptu, to też przez jakiś czas będziesz odczuwał
    > dyskomfort. Normy olewam. Predyspozycje, to można rozpatrywać w
    > kontekście gatunku, który jest w stanie przetrwać w dużo niższych
    > temperaturach (i nie piszę tu o 18 st), a reszta to kwestia
    > przyzwyczajeń.

    Jak wyjeżdżam do Egiptu to musze się przyzwyczaić. We własnym domu nie
    muszę.
    Nie twierdze, że się nie da. Ale po co?
    W imię czego mam się przyzwyczajać do 18st jak mi przy 22st jest dobrze?
    W imię niższych rachunków? To u mnie ma niższy priorytet niż komfort
    mieszkania. Najwyżej nie kupię markowych ubrań.
    W imię idei? Nie widze tu żadnych sensownych idei. W wielka moc efektu
    cieplarnianego też nie wierzę.
    Wielu ludziom jest dobrze przy wyższej temperaturze i wielu ludzi lubiących
    niższą temperature zmienia nawyki jak nie musza płacic za ogrzewanie :).
    Kwestia priorytetów.