  • Data: 2010-09-03 11:37:12
    Temat: Re: Zle połozone płytki na podłodze, za mało kleju
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Wrz, 12:44, slawek7 <s...@w...pl> wrote:
    > Proszę o poradę.
    > Odkryłem że mam źle położone płytki na podłodze, a przy najmniej tak
    > mi sie wydaje.
    > Przykład, pukam  w WC kompakt i pod nogami czuję drgania, pietą pukam
    > w podłogę to odzywa sie pralka.
    > Wygląda na to jakby pod płytkami nie było wystarczająco dużo kleju.
    > No cóż taki fachowiec.

    Jakbyś miał za mało kleju pod płytkami, to by płytki odpadały,
    słyszałbyś głuchy odgłos przy stukaniu palcem w płytkę, wykruszałyby
    się też fugi, a same płytki mogłyby pękać.
    To, co opisujesz wygląda mi bardziej na zły styropian pod wylewką (np.
    fasadowy zamiast podłogowego), a w każdym razie przyczyny należy
    szukać w warstwach pod płytkami, nie one są tu winne.

    J.