  • Data: 2010-09-03 11:23:25
    Temat: Re: Zle połozone płytki na podłodze, za mało kleju
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-03 12:44, slawek7 pisze:
    > Proszę o poradę.
    > Odkryłem że mam źle położone płytki na podłodze, a przy najmniej tak
    > mi sie wydaje.
    > Przykład, pukam w WC kompakt i pod nogami czuję drgania, pietą pukam
    > w podłogę to odzywa sie pralka.
    > Wygląda na to jakby pod płytkami nie było wystarczająco dużo kleju.
    > No cóż taki fachowiec.
    >
    > Podczas spłukiwania wody w WC czuć na podłodze jak woda uderza
    > wewnątrz muszli.
    > Ale do Was prośba o poradę.
    > Czy mozna jakoś to wytłumić? chodzi o to że jest dośc duzy chałas
> [...]

    Dlaczego wydedukowałeś z tego że to wina źle położonych płytek?
    Generalnie to im kleju pod płytkami mniej tym lepiej. Ważne żeby był pod
    całą płytką.
    Jak na mój gust to nie ma nic wspólnego z ilością kleju pod płytkami?

    Jaka masz posadzkę pod tymi płytkami? Dylatacje wokół ścian zrobione?
    Co pod posadzką? Styro - ile i jaki?

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta