  • Data: 2016-03-08 13:56:55
    Temat: Re: Zlecenie oczyszczenia studni
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-08 o 07:45, Czesuaw pisze:
    > Ja bym zasypał tę studnię z kręgów i kazał robić nową, ale wierconą.
    > U mnie ekipa brała 100 zł za metr głębokości. Przyjechali z wiertnicą wykręcili
    dziurę, wpuścili rury, obsypali .... i po 6 godzinach miałem zrobione na czysto.

    > zdrowie

    To jest bardzo dobre rozwiązanie. Cenowo wyjdzie pewno porównywalnie z
    czyszczeniem i uzdatnieniem starocia, a unikniesz kłopotów. Studnia
    wiercona ma tę zaletę, że szybciej nabiera wody, niż kręgowa. Przy
    obecnych suszach i obfitych podlewaniach ma to znaczenie. Minus - nie
    widać ile tej wody jest.
    Kręgowa - teoretycznie woda powinna być smaczniejsza, bo lepiej się
    natlenia. No i zawsze wiesz, ile masz wody.