eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZlewozmywak granitowyRe: Zlewozmywak granitowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 03 Mar 2015 20:57:31 +0100
    From: wolim <n...@p...tu>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zlewozmywak granitowy
    References: <1...@g...com>
    <md2l6p$ke0$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <md2mmi$ke0$2@node1.news.atman.pl> <md40ic$68n$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <md468t$9er$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <54f5cb6f$0$26812$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <54f60813$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <54f6122c$0$5053$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 176.120.122.22.telemedia.pl
    X-Trace: 1425412652 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5053 176.120.122.22:51708
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:498503
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-03 o 20:44, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 3 marca 2015 20:14:29 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
    >
    >> Hehe... Prędzej, czy klientowi się będzie chciało szarpać o 300 zł.
    >
    > Mnie by się chciało. Reklamuje nawt drobne, tanie przedmioty. Dla mnie to nie
    problem
    >> Z mojego doświadczenia wiem, że paragony lądują gdzieś w dziwnych
    >> miejscach, a nawet jak się uda do nich dokopać,
    > Ja skanuje i mam. Taki odruch
    >> to się nie chce szarpać
    >> z serwisami, tylko kupuje się nowe.
    > W tym roku "kopałem" się z kilkoma producentami, ogólnie większych problemów nie
    było, Z Lenovem najdłuzej ale nowego lptopa dali. Generalnie jk towar kupiony w małym
    lokalnym sklepie to zreklamacją do producenta uderzam bo prościej, jak w duzej
    sieciówce markecie to tam z reguły roblemów nie ma. Decathlon np ma super podejscie
    do klienta.
    >> Pomyśl, że reklamujesz zlewozmywak. Przyjeżdża firma i mówi, że zabiera
    >> do naprawy na 30 dni. Co robisz? :)
    > A co tam zabierać. Ale nawet gdyby to niech biorą. 30dni to ekstremalny zas ale dla
    zasady dałbym rade. Pewnie jakiś tani zamiennik bym wstawił w dziurę w blacie.
    >

    Podziwiam takich ludzi (bez ironii). Ja z reguły nie mam siły na walkę z
    wiatrakami. Zresztą, razem z żoną, jesteśmy zbyt roztrzepani w tym
    kierunku, żeby w ogóle przechowywać paragony. Zwykle gdzieś nam giną
    albo zwyczajnie zostają wyrzucone. Poza tym, często nie mamy czasu na
    czekanie na rozpatrzenie reklamacji. Ostatnio zepsuła nam się zmywarka -
    wolałem kupić drugą niż czekać, aż przyjedzie serwis i naprawi na
    gwarancji. Tym bardziej, że potrzebowali paragon, jakieś dane z
    tabliczki znamionowej, datę zakupu, itp. No pełna papierologia :)

    Pozdrawiam,
    MW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1