  • Data: 2010-04-28 21:39:29
    Temat: Re: Złodziej w ekipie
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hra443$bq9$1@news.onet.pl...

    > It's true...

    Moze i true, ale nie bede przeciez pytal wykonawcy jakiej jest wiary. Dla
    mnie to on moze byc i pedalem, byleby meskiego burdelu u mnie w domu nie
    robil. Po godzinach to i w barze dla pedalow nago przy rurze moze tanczyc,
    nic mnie to nie obchodzi. Jednak zlodziej to co innego, zwlaszcza jak trzyma
    sie samych gratow do kuchni za 10 000zl w paczkach gotowych do wyniesienia.
    Moze to dla kogos nie powod do selekcji pod tym katem, ale ja pozwole sobie
    byc ostroznym.

    Pozdro.. TK