  • Data: 2010-04-29 10:21:14
    Temat: Re: Złodziej w ekipie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    Jednak zlodziej to co innego, zwlaszcza jak trzyma
    > sie samych gratow do kuchni za 10 000zl w paczkach gotowych do wyniesienia.
    > Moze to dla kogos nie powod do selekcji pod tym katem, ale ja pozwole sobie
    > byc ostroznym.

    To się nie chwal :-))).

    A co do uczciwości ludzi innych niż katole, to ja sam przekonałem się...
    Mój majster jest właśnie jakiejś takiej wiary i... co mnie obchodzi
    jakiej on jest wiary :-DDD, Ważne, że ja mogę mu wierzyć, że zrobi
    dobrze swoją robotę, będzie dbał jak o swoje własne, a przy tym rozliczy
    się niemal z każdego gwoździa. Kiedyś potrzebował jeden pręt
    zbrojeniowy, bo sobie coś tam robił... przecież bym się nawet nie
    doliczył :-), ale on wyliczył ile ten pręt kosztuje na składzie gdzie
    zamawia dla mnie materiał i tyle mi oddał.

    Może przesada, ale chodzi o uczciwość.

    Podobnie zresztą było z kilkoma workami cementu, które zostały po
    jesiennej robocie. Musiałyby zostać na zimę, a wiadomo, że po zimie
    cement byłby prawdopodobnie już nie do użytku. Majster odkupił więc ode
    mnie ten cement, bo - jak stwierdził - on i tak coś tam u siebie grzebie
    przy domu, a tu by się zmarnował...

    Inny by to olał i się niczym nie przejmował, na wiosnę kupiłby nowy, a
    wszystko na koszt inwestora :-))).

    pozdr.
    robercik-us