  • Data: 2020-06-14 19:51:48
    Temat: Re: Zmiękczacz wody
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli nawet na minimalnym stopniu zmiękczania są poniższe przypadłości?

    Stopień zmiękczenia można regulować.

    > Z drugiej strony później trzeba chemię lać żeby kamień usunąć

    No ale właśnie... aż tak masz źle? U mnie też mocne zacieki na
    wszystkim, ale jak się sprząta, to schodzą. A na sitkach jak się
    pomiętoli, to się wykrusza i działają znakomicie dalej.

    > Znaczy że przeżera szybciej kabinę prysznicową? ;)

    W moim przypadku emulsja zrobiona na tej wodzie doprowadziła tokarkę do
    "czerwoności" w kilka godzin. Całe szczęście że nic więcej nie
    zalaliśmy, bo była by tragedia.

    Miłego.
    Irek.N.