  • Data: 2010-08-16 12:18:50
    Temat: Re: Zmywarka Whirlpool (ADG 7665)
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    >Użytkownik "Jajek" <2...@1...com> napisał w wiadomości

    >Nie wiem czy doszła wiadomość z moim pytaniem?
    >
    >Czy wsypałeś sól???

    Musialby miec jaks koszmarnie twarda wode, zeby mu sie tabletka nierozpuscila.
    Podejrzewam, ze myje na szybkim cyklu (30min) i wtedy w wielu gorszych zmywarkach
    rzeczywiscie tabletka nie zdazy sie rozpuscic. Lepiej wtedy sprawdzaja sie proszki i
    zele.

    No, a jak mu tabletki nie rozpusci, to i efekt mycia niezafajny.