    From: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Zniszczone drzewko
    Date: Sun, 18 Sep 2011 15:41:30 +0200

    news:15qn3o52s1fux.1dqcdaao039hh.dlg@40tude.net...

    > Owszem, jednak rozmawiamy post factum - więc skoro ów posadził w złym
    > miejscu, mógł to zrobić z nieświadomości i bez złej woli - tak bywa.

    Ale tego nie wiesz. Jednak a priori jednego rozgrzeszasz
    a drugiego potępiasz.

    > Dlatego JA ewidentnie widzę tutaj pole do popisu kulturą i DOBRĄ WOLĄ
    > także dla sąsiada.

    Nie wiemy nic o zaszłościach między nimi.
    Jak bywało z kuturą i dobrą wolą w przeszłości, a autor postu
    zaznaczył, że relacje sąsiedzkie do wzorowych nie należą.
    Z czyjego powodu nie wiemy, a ja nie mam powodu
    potępiać w czambuł jednego a gloryfikować drugiego.

    > I nie jestem w tym gołosłowna, bo my (ja i mąż) mamy takie doświadczenia z
    > naszymi sąsiadami. Wiele trudnych spraw udało się nam załatwić tak, że w
    > efekcie jesteśmy... przyjaciółmi. Nie boję się tak nazwać tego, co od lat
    > nas łączy. Nie ma takiej rzeczy obecnie, której nie moglibyśmy sobie
    > wyjaśnić, w której nie moglibyśmy iść sobie wzajemnie na rękę, która
    > mogłaby nas poróżnić.

    Fajnie. Wiesz jednak, że do tanga trzeba dwojaga.

    > Z jednym, niereformowalnym wyjątkiem, sąsiadką-psiarą, która toczy wojny z
    > nami wszystkimi i robi na złość, ale wszędzie taki ktoś się znajdzie.
    > Przyjeliśmy taktykę spokoju wobec niej. Przetrzymamy. Psów jej truć nie
    > mamy zamiaru (to a'propos podlewania drzewek paskudztwem), bo skoro ona
    > kocha je bardziej niż ludzi, to widać musi je hodować, żeby w ogóle zaznać
    > miłości.

    Są ludzie i ludziska.

    > Pajacujesz.

    Gdzież bym śmiał. Przecież Tobie w tej sztuce nie dorównam.

    > Jak najbardziej ze związkiem. którego Ty nie widzisz z natury Twej Rzeczy
    :-)

    Widzę inaczej niż Ty pewne problemy i to mi wolno bez względu
    na to, czy się Tobie to podoba czy nie.
    Twojej lekkości w etykietowaniu nie mam i jej nie podziwiam.