  • Data: 2017-11-10 08:46:06
    Temat: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 listopada 2017 08:07:11 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Nie wiem jak to jest z latem, bo nie kapie mi z odciekacza
    > w reku, gdzie zimą pełne wiadro wody wylewam raz na tydzień (nie chciało
    > mi się jeszcze rurki do kanalizy puścić ;) Tak czy siak puszkę
    > rozdzielczą mam niewysoką a dziura do niej główna fi 200 pozwala
    > zajrzeć i wsadzić łapę. Parę razy zdejmowałem grubego sonodeca
    > i macałem te flexy oraz samą puszkę, wilgoci nie stwierdziłem.
    > Pożyjemy zobaczymy, może w przyszłym roku jak będzie czas puszczę tam
    > jakiegoś małego robota z kamerką, teraz to już w zasadzie nie ma z tym
    > problemu :>

    2 razy w życiu póki co wyciągałem mój wymiennik z reku do czyszczenia
    (wychodzi średnia co 2-3 lata ;) - poza tym, że niewiele brudu z niego
    wyleciało (czyli filtry dają radę) to przy czyszczeniu mam podgląd
    na poziomo położone ~5m kanałów nawiewnych i wywiewnych idących w kierunku
    domu i naocznie sprawdzając to błyszczą nowością - żadnego kurzu, brudu,
    pajęczyn, sadzy, grzybów, bakterii, wirusów, hivów NIE MA :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.